مشاور بازاریابی و فروش

مشاوره مدیریت کسب وکار ، بازاریابی و بازارسازی، مشاوره برند، مشاوره تبلیغات و ...

مشاور بازاریابی و فروش

مشاوره مدیریت کسب وکار ، بازاریابی و بازارسازی، مشاوره برند، مشاوره تبلیغات و ...

مشاور بازاریابی و فروش

مهزاد مهدیزاده
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) گرایش مدیریت بازاریابی در موسسه آموزش عالی نور طوبی (تهران)
فارغ التحصیل رشته مهندسی برق- الکترونیک
عضو انجمن علمی بازاریابی ایران
عضو انجمن مدیران اجرایی ایران

طبقه بندی موضوعی

بررسی ماتریس های EFE,IE,SWOT شرکت

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۷ ب.ظ

EFE شرکت تولید کننده ابزارالات صنعتی   ایمن گستر

و همانطور که از این جدول مشاهده میشود به علت اینکه شرکت از متوسط یعنی 2.5 بیشتر بوده است یعنی شرکت دارای قدرت بیشتر از میانگین شرکت در عوامل خارجی می باشد.

و با بررسی ماتریس IE

با توجه به اینکه نمره نهایی در سلول هایی واقع شده است که مشخصه رشد وساخت است و نتیجه ای که میتوان گرفت این است که نرخ رشد و سهم بازار نسبت به رقبا خوب است و بهتر است که محصولات را رشد و توسعه دهیم.

تحلیل شرکت بر اساس ماتریس SWOT

درواقع باید سه استراتژی که با آرمان شرکت تقریبا نزدیک است را انتخاب کردو برای این منظور یکی از آرمانهای شرکت این بود که تولید کننده درجه یک ایرانی باشد که برای این منظور باید تولیدات خود را افزایش دهد و برای افزایش تولیدات باید نیروی انسانی کارامد و باتجربه را زیاد کند که دارای تحلیل و توسعه باشند بنابراین برای اینکه تنهاتولید کننده باشیم که 90درصد محصولات و سهم بازار از آن ماست باید میزان و تنوع وانعطاف پذیری خط تولید را بالا ببریم برای داشتن کادر باتجربه و متخصص باید استراتژهایی را به کارببریم برای داشتن ابزار با کیفیت باید استراتژی بکار بریم که کیفیت را بالا ببرد.


  • مهزاد مهدیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی